Наші завдання

Під час проекту перед нами поставлено низку завдань:

  • Опрацювати літературу та знати відповіді на змістові запитання для своєї групи.
  • Проаналізувати застосування інтегралу при вивченні теми «Площа плоских фігур» впливає на розв’язування задач.
  • Визначити основні методи знаходження площі фігури, обмеженої декількома рафіками функцій.
  • Проаналізувати різні означення означення визначеного інтеграла;
  • Визначити та проаналізувати яким чином можна знайти площу фігури, обмеженої декількома графіками функцій?
  • Скласти анкету і провести опитування у вчительському колективі щодо збору інформації про способи обчислення площі криволінійної трапеції. Проаналізувати результати за допомогою діаграми;
  • Переглянути навчальне відео про поняття визначеного інтегралу та площу криволінійної трапеції.
  • Результати проекту представити у вигляді блогу.
  • Встановити яким чином пов’язані інтеграл і реальні життєві задачі.
  • Описати геометричний зміст визначеного інтегралу.
  • Проаналізувати яким чином застосовується визначений інтеграл у фізиці; - описати геометричний зміст визначеного інтегралу.
  • Визначити та проаналізувати економічний зміст визначеного інтегралу.
  • Скласти анкету і провести опитування в класному колективі щодо можливостей розв'язування прикладних задач за допомогою визначеного інтегралу. Проаналізувати результати за допомогою діаграми.
  • Переглянути навчальне відео про формули для обчислення площі плоскої фігури за допомогою інтегралу.
  • Результати проекту представити у вигляді вікі-статті.
  • Дати оцінку використанню комп’ютерних засобів при розв’язуванні задач на знаходження площ плоских фігур.
  • проаналізували, яким чином програми, що дають змогу обчислити визначний інтеграл допомагають при вивченні теми «Площа плоских фігур».
  • Проналізувати різні програми, які дають можливість обчислити площу фігури, обмеженої декількома лініями;
  • Визначити та проаналізувати способи порівняння точності методів обчислення площі плоскої фігури на основі властивостей визначеного інтегралу та за допомогою комп’ютерних засобів.
  • Провести анкетування між учнями школи щодо інформації про те, які відомі задачі на обчислення площі плоскої фігури ефективно розв’язувати за допомогою комп’ютерних засобів. Проаналізувати результати за допомогою діаграми.
  • Переглянути навчальне відео про обчислення площі плоскої фігуи, обмеженої лініями в Advanced Grapher.
  • Результати проекту представити у вигляді презентації.

Комментариев нет:

Отправить комментарий