Візитка проекту

Запрошуємо від імені товариства учнів старшої школи, яких цікавить математика та інформаційні технології до цікавого проекту вчителя математики Константинівської Ірини Олегівни "Можна небо виміряти..."



ТИ МАЄШ МОЖЛИВІСТЬ ПРАЦЮВАТИ НАД ПРОЕКТОМ У СКЛАДІ НАСТУПНИХ ГРУП І ВИРІШУВАТИ ТАКІ ПИТАННЯ: 

Теоретики: Яким чином застосування інтегралу при вивченні теми «Площа плоских фігур» впливає на розв’язування задач?

Практики: Яким чином пов’язані інтеграл і реальні життєві задачі?

Техніки: Чи можливо використовувати комп’ютерні засоби при розв’язуванні задач на знаходження площ плоских фігур?

А також:
Які є означення визначеного інтеграла?
Як знайти площу фігури, обмеженої декількома графіками функцій?
Як обчислити площу криволінійної  трапеції?
Як обчислити за допомогою визначеного інтеграла площу плоскої фігури?
Як знайти первісну функції, графік якої проходить через задану точку?
Який геометричний зміст визначеного інтегралу?
Який фізичний зміст визначеного інтегралу?
Який економічний зміст визначеного інтегралу?
Які прикладні задачі можна розв’язати за допомогою визначеного інтегралу?
Чи існує єдина формула для обчислення площі будь-якої плоскої фігури за допомогою інтеграла? (відповідь обгрунтуйте)
Які програми дають можливість обчислити площу фігури, обмеженої декількома лініями?
Яким чином програми, що дають змогу обчислити визначний інтеграл допомагають при вивченні теми «Площа плоских фігур»?
Як порівнюють точність методів обчислення площі плоскої фігури на основі властивостей визначеного інтегралу та за допомогою комп’ютерних засобів?
Які відомі задачі на обчислення площі плоскої фігури ефективно розв’язувати за допомогою комп’ютерних засобів?

Комментариев нет:

Отправить комментарий